Terug naar het overzicht

Management Assistent 2.0 – flexibele multitasker! (32 uur)

Heb jij ruime ervaring als management ondersteuner met complex agendabeheer, ben je organisatorisch sterk, snel thuis in verschillende systemen en functioneer je graag in een hybride organisatie dan zijn we op zoek naar jou!

Functie

jb Lorenz, hét expertbureau in en rond het sociaal domein, is op zoek naar een flexibele klantgerichte multitasker. Een management assistent 2.0 met een communicatief sterke persoonlijkheid en nieuwsgierige attitude. jb Lorenz is continu in beweging: dit geldt voor de inrichting van de interne organisatie, de diversiteit in projecten en in de ontwikkeling van nieuwe, eigen producten, ook in nieuwe sectoren! Want jb Lorenz slaat de komende jaren de vleugels uit naar andere domeinen. Wij geloven dat alleen als mensen in organisaties kunnen groeien en ontwikkelen, impact vergroot kan worden.

Als management assistent binnen jb Lorenz is geen dag hetzelfde! Het is jouw voornaamste taak om de bestuurder van jb Lorenz volledig te ondersteunen en te ontzorgen met de nadruk op complex agendabeheer en mailbeheer. Daarnaast pak je veel voorkomende secretariële werkzaamheden op zoals het inplannen van klantafspraken, boeken van vergaderlocaties, administratieve- en boekhoudkundige taken. Naast het veelzijdige takenpakket, is er veel ruimte om extra taken naar je toe te trekken.

Aanbod

  • Een aantrekkelijke en uitdagende functie bij een maatschappelijk betrokken organisatie;
  • Veelzijdig takenpakket
  • Een marktconform salaris van maximaal € 3.250, – o.b.v. 40 uur
  • Veel mogelijkheden om te bouwen aan persoonlijke ontwikkeling, gecombineerd met groeimogelijkheden (continu leren en ontwikkelen is wat jou blij maakt)
  • jb Lorenz biedt haar medewerkers de ruimte om hun werkweek qua locatie flexibel in te delen
  • Veel ruimte voor het volgen van opleidingen en trainingen
  • Werken volgens het principe van Zelforganisatie (Holacracy)

Je profiel

Van nature ben jij een ontzorger en heb je een talent voor prioriteiten stellen. Je functioneert in een team erg goed, maar weet je ook te redden zodra je alleen bent. Onder tijdsdruk werken is voor jou geen probleem en de kwaliteit van je werk lijdt daar niet onder. Je hebt een proactief en initiatiefrijk karakter en staat stevig in je schoenen. Daarnaast weet je als geen ander zelf verantwoordelijkheid te nemen voor inhoud en indeling van werkzaamheden.

  • HBO werk en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring
  • Affiniteit met de publieke sector
  • Uitstekende kennis van het MS Officepakket
  • Grote mate van zelfstandigheid, ondernemerschap en pro activiteit

Solliciteren

Solliciteren doe je door uiterlijk 17 september 2021 een CV en motivatie te sturen naar Danielle den Outer, COO bij jb Lorenz. Voor meer informatie kun je contact met haar opnemen via telefoonnummer 06 5111 3924

Organisatie

jb Lorenz richt zich als expertbureau op de ondersteuning van de publieke en semi-publieke sector op het gebied van sturings- en bekostigingsvraagstukken, bedrijfsvoering en het organiseren van (complexe) samenwerkingsverbanden in en rond het sociaal domein. Van wonen tot jeugdhulp en van GGZ tot eerstelijnszorg. De groeistrategie van het bedrijf is niet gericht op groot worden in omvang maar is gericht op het maken van maatschappelijke impact. Steeds weer wordt gestreefd naar het maken van het ‘echte’ verschil in de publieke sector.

Terug naar het overzicht

Aangesloten specialisten